پمپ پکیج، مشخصات برندها

۱۶۶ بازديد

پمپ دستگاهی است که با اهداف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد و بطور کلی جهت پمپاژ و به جریان انداختن سیالات بکار می روند. یکی از انواع پمپ پرمصرف در سطوح کاربری مختلف که هم در منازل و ساختمان های مسکونی و هم در تاسیسات، سیستم های تهویه مطبوع و حرارت مرکزی استفاده می شود، پمپ سیرکولاتور است. این پمپ دارای انواع مختلفی است که یکی از آنها پمپ سیرکولاتور خطی است که در خود در ابعاد و کاربری های متفاوتی طراحی و ساخته می شود. پمپ پکیج یکی از آنهاست که از کوچک ترین پمپ ها از لحاظ ابعاد بوده و وزن کمی دارد.

پمپ پکیج دارای دو نوع پمپ پکیجی یک سرعته و سه سرعته است. پمپ پکیج برای سیرکوله کردن و به جریان انداختن آب گرم و سرد در پکیج ها و آبگرم کن های خانگی و در چیلرهای تبرید کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. همیشه برای خرید هر محصول خانگی انتخاب بهترین برند که هم معتبر باشد و هم از کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب برخوردار باشد، برای مشتریان اهمیت زیادی دارد. اطلاع از مشخصات پمپ پکیج از برندهای مختلف می تواند راهنمایی برای خرید مطمئن تر پمپ پکیج باشد. در این مقاله کالاصنعتی به معرفی پمپ پکیج، انواع آن و مشخصات برندهای موجود پرداخته خواهد شد.

پمپ پکیج چیست؟

پمپ پکیج یکی از انواع پمپ سیرکولاتور خطی است که با نام پمپ شوفاژ نیز شناخته می شود. پمپ پکیج در دسته پمپ سانتریفیوژ  قرار می گیرد، بنابراین تا حدودی اگر مسیر خروجی از نظر دبی با شیر کنترل شود برای آن قابل تحمل است.

پمپ پکیج به منظور گردش مداوم آب سرد یا گرم در یک مسیر بسته یا سیکل بسته مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به کارکرد این نوع پمپ ها، دمای قابل تحمل بسته به برند پمپ معمولا بین 10- تا 130+ درجه سانتی گراد است.

انواع پمپ پکیج

  • پمپ پکیج تک سرعته
  • پمپ پکیج سه سرعته

پمپ های سیرکولاتور پکیجی دارای دو نوع تک سرعته (1 دور موتور) و سه سرعته (3 دور موتور) هستند. پمپ پکیج سه سرعته رایج تر و بهتر است؛ زیرا قابلیت کار کردن در سه دور مختلف را دارد و در مصرف انرژی نیز می تواند صرفه جویی کند. مزیت پمپ پکیچ از نوع سه سرعته این است که در فصول گرم سال که استفاده از آب گرم کمتر می شود می توان دور موتور را روی کند و در فصول سرد سال که آب گرم برای گرمایش لازم است دور موتور را روی تند قرار داد.

برندها و مشخصات پمپ پکیج

یکی از پارامترهای انتخاب پمپ پکیج برای مشتریان، انتخاب برند پمپ پکیجی است. سازندگان زیادی پمپ های پکیجی را تولید و روانه بازار کرده اند. در میان آنها هم برند ایرانی و هم خارجی وجود دارد که هر کدام مزایا و مشخصاتی دارند. از جمله بهترین و با کیفیت ترین برندهای خارجی می توان به پمپ پکیج لئو اشاره کرد. همچنین پمپ سیرکولاتور پکیج سمنان انرژی سازنده ایرانی معتبر پمپ پکیجی است که به لطف کیفیت قابل قبول محصولات خود توانسته بازار بسیار خوبی در ایران پیدا کند. در ادامه مشخصات پمپ پکیج از هر کدام از برندهای معتبر که در فروشگاه اینترنتی کالاصنعتی موجود می باشند، معرفی شده اند.
منبع: https://www.kalasanati.com/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%D9%85%D9%BE/1781/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.